2 gün önce doğum yaptım bebeğimi akciğerdeki enfeksiyondan küveze aldılar . Antibiyotik tedavisi uyguladıklarını söylediler . Dün ağızdan hortumla besliyorlardı bugün gittiğimde ise hortumu çıkarmışlar biberonla beslemeye başlamışlar . Çok şükür durumu iyiye gidiyor ama ağlamaktan helak oluyorum. Var mı bebeği bu yüzden küvezde olan ? Kaç günde aldınız bebeğinizi ? Bana 1 hafta 10 gün sürer diyorlar kafayı yicem …