fskzkya Elifpinar bat 17 benimde yaklaşık 1 haftadır adet sancısı gibi sancı var karnımda ama normalde böyle olmazdı ve göğüs hassasiyeti olurdu o henüz başlamadı
trr4457 Elifpinar bat 16 Şubat üzülerek söylüyorum geçen hafta 2 tane erken gebelik testi yaptım çok belirtim olduğu için ikiside pozitifti bugün kan testi verdim negatif çıktı o kadar üzgünüm ki
Patito__ Elifpinar bnm 18 subat test yaptm belki bu gunde cikar surpriz olur diye ama tabiki tek cizgi nerde bende o sans :)))
summer8 Bat 19 şubat bu akşam eşim zoruyla yaptn tek çizgi 🤣 bel ağrım vardı bugün, göğüs hassasiyeti kaç gündür ama benim adet öncesi hep olur göğüslerim
Elifpinar fskzkya benimde bir haftadır iğne batiyo sol kasigima ilk defa yaşıyorum inşallah hayra alamet çıkar 🤷♀️
Mom545441 fskzkya ay bende öyleyim göğüs hassasiyeti yok orta derece sancı başladı bat dündü test yaptım dün bugün negatif normolde bende göğüs hassasiyeti yaşıyorum ama bu defa ne şişti ne ağırıyor
Melekannesiiiii Elifpinar ben iki gebeliğimde de yaşamıştım batmayı adetime beş altı gün kala☺️ Rabbim sizede hayırlısı ile nasip etsin
Elifpinar trr4457 gördüm şimdi sayfanda kuzum erken gebelik testinin yanlış gösterdiğini ilk defa gördüm çok üzgünüm inşallah pozitife döner belki geç döllenme olur umut 🤷♀️
trr4457 Elifpinar o kadar kötü oldum ki siz siz olun benim gibi acele etmeyin mutlaka adetin geçmesini bekleyin ben çok hata ettim sonunda çok üzüldüm testler yanıltıyor
Nurella2633 Bat 17 benim de sabah erken gebelik testi yaptım negatif 😔 kasıkta batma vardı sürekli bel ağrım var hala belirti var ama
hemsiree Elifpinar benim de 17 şubat ama genelde gecikirim bu ay gynopol kullandım işe yaradı mı çok merak ediyorum. normalde reglden en az bir hafta önce göğüs ağrım başlar bu defa yok hayırlısı inşallah 🙏🏻
Elifpinar hemsiree o ilacın adını duymuştum kuzum ya biraz güçlü bişey arkadaşım onunla hamile kaldı insallah sende pozitif görürsün :)))
Gbbc Kızlar Rabbim inşallah hepinizin göbüşünü bebişle doldursun.Ben 9 sene boyunca bekledim yapmadığım test hele kan tahlillerinin haddi hesabı yoktu ama ne zamanki artık bıraktım tamamen çıkardım aklımdan o zaman verdi Rabbim