Ceren_01 bizde bugün 30+6 olduk. Geçen hafta gittiğimde hala dönmemişti ben de tedirginim açıkçası 🤦🏽♀️ oğlum 29.hafyada dönmüştü 39+6da doğdu. Kızım dönmemiş diye sürekli takipteyim hareketi nerede hissedicem diye.ayaklarını aşağıda hissettikçe tedirgin oluyorum dönmeyecek mi acaba korkuyorum.