Bukett95 Merhaba kızlar ben pişik kremi alacağım da kullanıp iyi dediğiniz bı marka var mı onerebileceginiz
gonulcelen Bukett95 mustela set alacağım için içinde var ama önerilerde desitin marka ve sudo kremi de cok duydum sudo kremsiz ev Yok nerdeyse diye bi tane de ondan alırım her derde deva gibi anneler kızaran moraran yerlerime bile sürülüyor çünkü
Ireem20 Bukett95 Seba med kullanıyordum ama kız kardeşimin kullandığı kremi çok begendim. Pisiklere birebir.. Hametan krem
gonulcelen ipeksfr yenidoğan setinde var özellikle almayacağım aslında.şampuan losyon yağ ve pişik kreminden oluşuyor. Losyonu da cok güzel bir dönem kendim de kullanmıştım 😂
Baloglumveannesi Canım sudocrem ağır pişik rahatsızlıkları için kullanılıyor bebeğin poposu çok fazla pişik olduysa kullan dedi doktorum gebe okuluna gittim ordada aynı şekilde söylendi normal kızarıklar için tavsiye edilmiyor bilginiz olsn