Sennurrrsee Selam ben 9 haftalik hamileyim . Beyaz bir akintim var benim .bugun biraz daha artti.boyle birseyle karailasan varmi?
Narmina95 Sennurrrsee bendede vardı hemde kaşıntı doktorum alttan bakınca cok kötü mantar olmuşsun dedi bir fitil bir Krem bitti gitti cok şükür şmdi ara sıra oluyor akıntı oda normal
melekkizim_00 Sennurrrsee mantar olabilir kuzum ama bende de oluyor bazen sarı bazen beyaz gebelikte her türlü enfeksiyona daha açık oluyoruz maalesef
funnymummy Sennurrrsee beyaz kireçli gibi ise mantar olabilir bakın bi isterseniz kaşıntı felan da var mı
Sennurrrsee elisammmm hormonlarla uyumlu beyaz akinti olur diye okumustum.soralimda yazariz buraya gne