Kızlar merhaba. 29+2gunlugum bugün kontrolum vardı. Doktor bebeğin 32haftlik göründüğünü 1kilo 600gram olduğunu ve doğumun riskli olacagini söyledi. Sancılarım ve akıntım da çok oluyor. Magnezyum ve fitil verdi. 10gun sonra tekrar gel dedi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu. Sizce başka doktora gitmeli miyim? İlk gebeliğim ve hiç bi bilgim yok. Lütfen bilgisi olan bişey desin çok takmaya başladım.