Kızlar 11 hafta 5 günlük olduk yarinda hem kontrolum hemde ikili test icin kan vericem ama bem her komtrole gittigimde korka korka gidiyorum acaba bebeğim iyimi birsey olmuşumudur dişim ağrımisti hafif acaba bu bebeğime zarar verirmi diye düşünüyorum istemsiz bir sekilde evham yapıyorum biliyorum yapmamam lazim ama bazen yapıyorum iste aranizda kontrole giderken yüreği agzinda gidem varmi benim gibi tecrübelerini benimle paylasirsaniz cok mutlu olurum guzel anneler ❤🙏🙏🙏