Hirakus25 yaptırmayı düşünmüyor musunuz peki bende 22+4 haftalık oldum geçen hafta randevum vardı devlette eşim nöbette olduğu için ve Uzundere de oturduğumuz için gidemedik. Gitmesem ne olur diyorum ama sonra sa tereddütte kalıyorum bi sorun varsa diye.
Bir daha randevu almak da öok zor devlette