Kızlar merak ettiğim bir şey var doğum başladığında direk hastaneye gitmeyi düşünmüyorum sancılarımı evde çekmek istiyorum ama su gelip sancı başlarsa direk hastaneye mi gitmeliyim? enfeksiyon riski var hastaneye gidin diyorlar yaşayan var mı yada bilgisi olan?