busey_42 umut123_ ama ben hamile olduğumu öğrendiğimde 6 haftalıktı ve troit çıktı bende de 9,3 şuan hap kullanıyorum troit varken hamile kalmışım zaten ben
Mayissannesi summer8 doktorum da bi tuhaf…sordum da işte hemen ilaca baglamamak lazım dedi… Ama ilacı almaya basladıgım günden beri kalbim güm güm masallah…. Yok bırakmıyorum evet cok korktum yüksek cıkınca.. İnşallah bebegime bişey olmamıstır… 24. Haftada yüksek cıktı.. Ondan önce 8.haftada normalmiş.. Bidaha da hiç bakılmamıs… İnşallah o ara bişey olmamıştır 😔… Cok teşekkürler yorum için
umut123_ Doktorum Euthyrox 25 mcg yazdı, gebelik boyunca kullanmamı söyledi. Fakat D vitamini düşük olduğu için D vitamini ilacı da yazdı gebelik olunca bırak şimdi kullan dedi, anlayamadım.