tevhidebrt Merhaba hanımlar bir haftadır bulantı baş dönmesi yaşıyorum araba yolculuğu sırasında çok kötü oluyorum 26+3 günlüğüm ve arabayla hiçbir yere gidemiyorum arabaya binmemle hemen başlıyor baş dönmesi sizde de böyle oluyor mu ya da olan var mı hiç?
okuyor tevhidebrt arabada bir sey okuyunca ya da telefona bakınca oluyor bende bulantı ve baş dönmesi
tevhidebrt morsumbul sence normal mi çünkü daha önce böyle olmuyordum ben nedense 1 haftadır böyleyim hastaneye kadar bile gidemiyorum.
tevhidebrt okuyor bende tam tersi oluyor eğer telefona bakmazsam ya da bir şeylerle ilgilenmszsem oluyor yola bakamıyorum.
tevhidebrt morsumbul allaha şükür benim bu zamana kadar hiç aman aman kusmam olmadı bu haftalarda başladı daha yeni çok kötü oluyor insan allah hepimizin yar yardımcısı olsun.
morsumbul tevhidebrt amin benim hiç kesilmedi AA bu gün kusmadı dediğin gün sabahı ögürme ile atlatırım gündür ☺️
morsumbul tevhidebrt 2. Daha zor ilk gebeliğimde de bulantım oluyordu ama dinlenme imkanım oluyordu şimdi 3 yaşında ilgi sevgi bekleyen bir pıtırcığım var çok zorlanıyorum 😔
tevhidebrt morsumbul yanlız mısınız yanınızda aile fertlerinden birileri olsa en azından size yardımcı olurlar yani bu kadar zorlanmazsınız.
morsumbul tevhidebrt sadece annmler. Var arada yardımcı oluyorlar ama çokta olamıyorlar biraz aramız var