Buzlubadem Evet aynen benimde bazen adet olacakmış gibi sonra böyle kendiliğinden bi ağrımalar. Bugün beş hafta oldu kahve leke gördüm. Doktora gittim ilaç verdi. Bişey demedi kesenin içinde ince kuyruklu bişey var acaba o bebek mi sizde öyle bişeyle karşılaştınız mı