Arashsn Handeakdgn yeşil akıntı genelde enfeksiyon belirtisi dir doktorunuza sorun ama benim ilk zamanlar gelmişti doktorun enfeksiyon demişti direk
METEBRU Handeakdgn Bunun belli bir cevabı var mı bende merak ediyorum Benimde ara ara oluyor misal haftada bir kez ama baya çok bende korkuyorum acaba kötü mü diye ? Az evvel yine gelmiş ama aşırı yani 38.3 üm bende
B8use Handeakdgn evet yeşil ya da açık yeşil ya da hafif pembemsi olabilirmiş Nisan gelmiştir ama telaş etme haber veriyor sadece
Morprenses METEBRU bende de var aynı şekilde enfeksiyon olamaz çünkü daha yeni idrar tahlili yapıldı. Doğum yaklaştı diye olabilir mi acaba dün baya büyük gelmişti hatta ama ne sancı var ne baska bişey 38+5 bende 🙄
METEBRU Morprenses Bende öyle düşünüyorum biraz Ama önceden de gelmişti bu kadar çok olmasada Kusmalarim çok olduğu zamanlar. Yarın sorayım bakayım ne imiş bende yeni tahlil olmuştum çünkü
METEBRU Morprenses Normalde enfeksiyon belirtisi ama eğer hep gelmiyorsa önemli değil dedi. Kendi kendine geçiyorsa yani önemi yokmuş.
Morprenses METEBRU ben sabah hastaneye gittim benimki galiba nişanmış canım kanamam oldu 1 cm açıklık eve gönderdi yarın kontrolde bakacak tekrar sen de hazırlıklı ol 🥲
METEBRU H-s073 Seninki büyük ihtimalle enfeksiyondur sen Doktora sor bence Benimde öyle olmuştu zaten hep oluyordu şu an 38.5im ben arada oluyor geçiyor.
Brnaebu Handeakdgn aynisi bende de olmustu37+4 de doktorum israrla nisan degil nisan kanli olur falan dedi ama o yesil sumuksu sey parca gibi yani benden de gelmisti.sonra gittim zaten 2 cm aciklik vardi ebenin eline bebegin poposu veya ayagi gelmis oyle dedi.sezeryana aldilar tersti birde bebek benim.
METEBRU Brnaebu Ama çok erken dönemlerde de gelmişti benim Bilemedim yani en son çok geldi o Nisan mı ?