Kızlar 2 gündür çok sancım vardı bugün kontrolüm vardı gittim doktor ultrasonda bebeğin büyüdükçe böbreğime baskı yaptığını o sebeple böbreğimde büyüme olduğunu onunda sancı yaptığını söyledi ilaç yazdı birde sadece sol tarafıma yatmam gerektiğini bildirdi normalde bu durum 30. Haftalarda görünüyormuş ama erken yaşayan hastalar da oluyor dedi var mı başına gelen aşırı çok sancım var uykularım haram oldu resmen 😔