Arkadaşlar hamilelik başından beri jilet kullanmaya başladım. Ağda falan kendim yapma imkanım şu an hiç yok göbekten dolayı, kuaföre hiç gitmedim şimdiye kadar hem acısından hem de enfeksiyondan falan korkuyorum ama malum jilette çok çabuk çıkarıyor. Her an doğum olabileceğini düşünürsek hastaneye gitmeden temizleme şansımız oluyor mu ya da jilet kullananlar nasıl doğuma gidiyorsunuz 🙊🤭