Henüz kullanmadık ama çok yorum okuduk ve aldık xaomi 360 diye geçiyor, kurulumunu çok kolay yaptık denedik, hareket olunca telefona bildirim geliyor, fişe takıp çalıştırıyorsunuz şarjlı değil bence bu avantaj çünkü pilli olanları belli bir zamandan sonra pili zayıfladığı için sürekli şarj etmek gerekiyor. Ses de veriyor kameradan ayrıca paylaşım özelliğini açınca evde olmayan biri örneğin eşiniz de dışarıdan izleyebiliyor