Saelif Kizlar kafayi yemek üzereyim normalmi bebek karnimda bi yerde sertlesiyor 2 gundur hareketlerini az hissediyorum persembe dpktora gidecegim kafama cok takiyorm normal mi 😔
Gebehanim Saelif Bende de vardı magnezyum başlattı doktorum suan 29 haftadayim hiç sertlesmiyor artık karnım.doktorunuza söyleyin sertlesmeler arttı diye gerekli takviyesi verir benim magnezyum kullandıktan sonra geçti valla
ayshe54 Saelif aynısı bende de vardı herkes yazmış ama benim doktorum da magnezyum eksikliğinden dedi, magnezyum başladık 3 gün oldu. İçinizi ferah tutun
Mucizem_211 Saelif bende 29 haftadan beri kasılmaları çekiyorum 34+0 oldum dahada çekiyorum nst çekiliyor normal çıkıyor doktor bugün bile yalancı sancı o diyor anlamadım gitti öyle olunca nefesim kesiliyor bende başlarda çok korkmuştum ama şimdi alıştım
ipekveatlas 29+0 al benden de o kadar karnım kasılıp kasılıp duruyo ama hareketleri var bu kadar kasılma mormal mi bilmiyorum resmen canım yanıyo
Gebehanim ipekveatlas normal değil canım benim 28 de günde baya bı oluyorddu 6.7 kere belki daha fazla sayamiyodum doktor magnezyum başlattı şuan 29 dayım hiç sertlesmiyor ve çok rahat geçiyor hamileliğim sukur
Saelif Gebehanim 29+4 haftaligim 2 gundur sertlesiyor sk sk degil arada oluyor doktor neden oldugunu soledimi persemde gidicem doktora hareketleri var cok sükür ama strese girdim 😔
ipekveatlas Gebehanim ya ben de magnezyum kullanıyorum doktorum günde 10 kere olabilir diyo ve bunlar yalancı kasılma diyo eğer gerçek kasılma olsaydı 1 dakika sürerdi hatta faha fazlası diyo benimki saniyelik bisey. bide diyoki bebek dönüp duruyodur kasılma değildir belkide
ipekveatlas Saelif benim doktorum 10 sefere kadar olabilir günde demisti saniyelik biseyse skıntı yokmus 1 dakikayı gecmemeli kasılmalar senin nasıl
Gebehanim Saelif rahmin doğuma hazırlık yapıyor sık sık olmuyorsa arada bir oluyorsa gayet normal 30 dan sonra da yalancı sancılar başlayabilirmis Benim gün içinde 10 kere falan sertleşmişti o yüzden gittim öyle verdi magnezyumu ve geçti
Saelif ayshe54 persembe gidicem doktora insallah bise olmaz ben ilk baslarda kullandim simdi baska ilac kullaniyorm kannilaci vitamin kullaniyorm
Saelif ipekveatlas sertlesiyor sole dim sag tarafima serlesiyor toplaniyor hissediyorum ortama toplaniyor bugun 3 kere oldu ole
Gebehanim ipekveatlas ipekveatlas canım doktorun öyle diyorsa sorun yoktur bide hani biz çocuk sertleşiyor kasılma oluyor diyoruz ya işte o gerçekten bı kasılmaysa onu doktor ultrasonda görebiliyor Bana da kasılma var. o bir yere sertleşmesi dönüp durmasi değil kasılma dedi magnezyum.yazdi şuan hiç kasilmiyor hatta aşırı hareketlendi bebisim Saelif
Mucizem_211 Saelif bende kızlarımda hiç yaşamadım Allah kısmet ederse bu erkektir bunda çok oluyor bide 30 haftadan sonra vajina kemiği ağrıyor çatı ağrısı yani o daha berbat
Saelif Mucizem_211 ilk cocugum kiz onda yasamadim ayak kasilmasi yasadim bu erkek bunde ayak kasilmasi degil karnimda sertlesiyor top gibi oluyor 😔
Mucizem_211 Saelif demekki erkek bebeklerde kasılma oluyor benimde kızlarımda öyle olmadı hiç vallah 34+0 haftalık olduk cnm