Ben 90 kiloyum L beden Depend kullanıyorum, ama keşke XL alsaymışım dedim belki daha rahat ederdim, cidden gerekliymiş yani normali bilmiyorum özellikle sezeryan olanlara mesela benim kanamam çoktu bu gün sezeryana gireli 3.güne gireceğim hala kanamam var yani bol bol olmasada var öneriyorum kullanışlı ama depend değil meshane pedi daha iyi bence çünkü depend dikişlerin üzerine gelince daha da çok yakıyor orayı :(