Sekam herkese, ben uygulamada yeniyim, bir şey sormak istiyorum. Son adet başlagıç günüm 24 ocak fakat korunmasız ilişkim 2 gün önce gerçekleşti. Bebek istiyoruz. Bilgilerimi girdiğimde 21 günlük diye gösteriyo fakat daha yeni oldu. Uygulamanın takibi doğru olur mu sizce? Şimdiden teşekkürler. 😇