Usui Ya kızlar internette falan yazıyordu bu aylarda olabilir diye bende kontrol amaçlı arada sıkıp bakıyorum var mı yok mu sıvı diye. Üç beş gündür de atletime geciyo ben kurcaladigim için mi akiyo yoksa normal mi durur mu bu zararı var mı?
sudamlasi Usui sıkma göğsünü internetten okumuşsun sıkmaman gerektiği de yazıyodur.erken doğuma neden oluyo😔