aysnrsvs Gurbetkan21 27+2 haftaligim kendimi iyi hissediyorum hadi şunu yapayım diyorum ayakta durmaya mecalim kalmıyor kasıklarım ağrıyor karnım kasılıyor az iyi az kötü diyeyim rabbim bu günlerimizi aratmasin
Bebekoo Gurbetkan21 26+0 geziyorum dolaşıyorum ama çabuk yoruluyorum bi de sürekli idrara çıkmaktan bıkmış durumda 😀😀😀😀
MerveeD Gurbetkan21 Akşam yemek yiyene kadar cok ıyıyım 26+4 deyiz. Ama yemek yedım mı az birsey de yesem şişkinlik oluyor bide yatarken zorlamaya basladım acıkcası ama guzel bır hamılelık gecırıyorum sımdılık hep boyle olur ınsallah 🙏💜💜
13-10 aysnrsvs 27 haftalığım bende aynıyım kasıgıma bişey batıyo gbi zor yürüyorum nedense bide midem çok kötü
Sakyol12 Gurbetkan21 27+5 iki aydır erken doğum riskinden kaynaklı full evdeyim yürüyüşe çıkayım diyorum karnıma ağrı giriyo yürüyemiyorum ayrı tuvalet sorunu ve uyku problemi çok kötü 😔
EAGA heleninannesi06 Evet aynen bazen dik duramıyorum ayakta o derece zorluyor geceleri de uyuyamıyorum Allah kolaylık versin hepimize inşallah zamanında sağlıklı bi şekilde alırız yavrularımızı kucağımıza
iremsmrz22_ Gurbetkan21 ben bebeğin hareketlerini çok az hissediyorum. Dün yolda geöti bugun temizlikte neredeyse 1 kere hissettim 28 haftalık
dygacng iremsmrz22_ bende bazı gün 4-5 kez hissediyorum bazı gün 9-10 kez kimi doktorlar bu haftalarda düzensiz olur diyo kimi hareket takibi öneriyo bilemedim insan endişe ediyo ister istemez Allah hepimize hayırlı dogum versin saglıkla kavusalım bebişlerimize inşallah
Naneliayran Gurbetkan21 çok şükür iyi gidiyoruz, bazı geceler sebepsiz uykusuz kalıyorum onu da gündüz uyuyarak geçiriyorum. Hafiften ağırlaşmaya başladım ama umursamayıp fıt fıt geziyorum 😂hantal olmamak için Ekim’den geldiğince hareket ediyorum.
Ebrsvsclk Gurbetkan21 26+4 Az yediğim halde hemen şişkinlik problemi yaşıyorum, nefesim daralıyo.. kabızlık cabası.. 😣 Yürüyüş yapmaya alışmam lazım ama çalıştığım için düzene oturtamadim, biraz yürüsem bel ve sırt ağrılarından duramıyorum