Suzan-mustafa55 Sizde durum nasıl biz bu hafta şişmeye başladık el ayak bildiğin balon çok ateşlenme yapiyor
Mrv1007 Suzan-mustafa55 yaaa demek ki sadece bende yokmuş bu durum ellerimde cok sisme yok ama ayaklarım ve ayak bileklerim özellikle aksam saatlerinde cok sisiyor. Çok rahatsız ediyor hem görüntü olarak hem de bileğimde sıkışma gibi bi his oluyor rahat oynatamıyoru m🥲
Suzan-mustafa55 Mrv1007 bir yere çarpmış gibi acıyor rahatsızlıktan ziyade korkutuyordu allahtan tansiyon normal
Cemrreedemirci Suzan-mustafa55 Tansiyonum iyi de 1 yaşında oğlum var sürekli ayaktayım hiç dinlenemiyorum ondan.