Ece003 Selam kızlar kaç haftalıksınız bebiş kaç kg doğum tarihi aldınız mı sezeryan mı normal mı Ben 37+2yim oğlum 3.150 grm 23.02.2022 ye tarih aldık 22.02 olsun istedik doktorumuz o gün yokmuş 🥲 sezeryan olucam boynuna kordon dolandığı için
Fulyaaa1 Ece003 35+5 de gittik en son 3 kg idi şuan 36+3 m 3 gün sonra gideceğim bakalım ne durumdayız 🌸
211212g Ece003 36+2 haftalık olduk 2 marta sezeryan günümüzü aldık en son 35+5 gitmiştim kontrole 2860kg dedi inşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza🤲🏻
Nilufar_1996 Bizimkide 22 şubat bugün gittim doktora 37+3 3.600 çıktı pek inanmadım kilosuna karnım o kadar büyükta değil çünkü
Nilufar_1996 guzelbebegimmmmm yok ya canım o kadar beklemiyorum valla -+ 500 gram yazmış 33 haftada 2 kiloydu bu kadar hızlı almış olabilir mi be
Nilufar_1996 Hiç nst falan istemiyor ya nst girmeden doğuracam galiba herkesten istenmiyormu nst acaba artık haftaya salı günü doğum için giderim hastaneye
guzelbebegimmmmm Nilufar_1996 ya benden de istemiyor doktor. Kendim diyorum sancım var nstye bağlıcak mısınız diye. Gerek yok normal bu haftalarda diyor
Leylayz Nilufar_1996 bende geçen post açmıştım 36 haftalık gebeyim benim doktorum da istemiyor ve sık kontrole de çağırmıyor bir ay aralıkla gittim şimdi de iki hafta sonra gel dedi
Nilufar_1996 Fulyaaa1 hiç istemedi benden 33 haftada gittim 3 hafta sonraya çağırmıştı doktorum izindeymis bugün gidebildik geçen hafta gidecektik yoksa. Ve bugünde istenmedi suyun kanaman olursa acil gel bebeğin hareketi her gün öldüğünden yarı yarıya düşerse gel dedi haftaya salı doğum 8 bucuga çağırdı o kadar bende bugün nst girerim diye düşünmüştüm
Ece003 adsmom 38 olmadan almıyorlar normalde 38i bir gün Bİle geçmesi gerekiyor dedi bana 😄🤣İşi gücü var diye beni kekliyor glb
Nilufar_1996 guzelbebegimmmmm iki öğün yiyorum valla iştahsızim kahvaltı 11 gibi akşam yemeği sabahın 6 7 sinde mide bulantısı olur muz yer yatarım arada gene muz yerim gece yatmadan gene muz yerim 😂 hamilelikte iki bardak süt icmisimdir toplamda balıktan tiksindim iki kere balik yiyebildim oda zorla eşim almış diye. Ceviz alerjim var yemiyorum hıc eski kaşar peyniri denedim yiyemedim ahır gibi kokuyor valla. Sabah her gün haşlanmış yumurta yerim bir tane ekmek iki dilim anca yerim hep öyleydi. Az yediğim için de güvenmedim kilosuna anneme söyledim göbeğin küçük o kadar yoktur dedi 🤷🏻♀️
Nilufar_1996 Fulyaaa1 canım girmeyecemki kesin haftaya salı günü planlı sezaryenim var ve bugün gittik doktora haftaya görüşürüz 8 buçukta dedi 12 gibi sezeryana alacaklarmis beni
Nilufar_1996 211212g ağrı sizimiz var diye şikayet etmedik diyemi istemezler acaba benim bel ağrım kasilmam oluyor arada ama dinlenince geçiyor bende doktora söylemedim hiç ağrım sizim var diye yoksa tabiki ağrılarım var