mrvcl9 Kızlar ne kadar kilo versem de kursak hep olurdu sezeryan sonrası kayboldu tamamen ne yaptılar da kaybettiler anlamadım sallamışlardı onunla mı alakalıdır acaba 🙄🙄
Hellili mrvcl9 doğru anladıysam benim sezeryanım iki ay oldu hala var orası ve çok çirkin duruyor keşke benimde kaybolsa
mrvcl9 Göğsün altında bi çıkıntı oluyor ya kızlar göbekliyken 3 kat falan görünüyor ondan bahsediyorum 😂😂😂