Gzm23 Kızlar bende VENÜS V3 5570 var ama çok eskidi 5 yıl oldu yeni telefon almak istiyorum öneriniz neler?
Ba_momss Gzm23 aman oppodan uzak dur 1 yıl du alalı dokunmatigi bazen donuyo geçenler de tlfn kendi kendine çalışmadı reset attım falan ilk fırsatta değiştircem Samsung candır 🤣
CansuH Gzm23 tr de fiyatlari bilmiyoru. Hangisi daha uygun ama ben samsung kullaniyorum yillardir cok dayanikli
Mysaa Gzm23 samsıngların kullanım ömrü maksimum tas çatlasın 3 sene 2 seneden sonra tökezliyor zaten eğer alıcaksan ıphone harici suan xiomi çok çok iyi piksel batarya vs her yönden canım 🙂
Ba_momss Gzm23 valla ciddiyim eşimin tlfncu arkadaşı önerdi ben xioami istiyodum o diyosa vardir iyidir dedi aldım durum ortada 😂
Tontikannesi Gzm23 aman samsundan uzak dur bence ıphoneden geçtim 1 ay oldu kasılıyor uygulamalara girmiyor eşim xiaomi aldı çok memnun keşke bende xiaomi alsaydım çok pişmanım
Gzm23 Ba_momss Samsung galaxy a32 önerdi bir arkadaşım da nasıl bilmiyorum gerçekten yazık olmuş sana da valla sonuçta uzun vaadeli kullnmak içn alıyoruz iyi olsun istiyoruz
Mysaa Gzm23 direk çöp diyim 2 senede bir telefon almayı dusunmuyorsanız yaklasmayın. Ben ıphone kullanıcısıyım çok çok pahalı telefonları suan ama gercekten tas gibi telefon imkanınız varsa ıphone yoksada dedğim gibi xiomi suan 2. Sırada samsungların çok serisi var guncelemme göndermiyolar bi süren sonra ve batarya ömrü çok kısa gunluk ve yıla vurunca bi değişim istiyor oda orjinali gibi olmuyor haliyle
Beyzan738 Gzm23 aklin varsa samsung alma beb kendimi bildm bileli samsung kullanırdım omurleri 3 4 sene oluyir sonra basliyor kendilginden kapanmya donmaya ekran gtmesine vs. Ha tekrar alirim dersen bilemem.. Baska tlfnlara yönel
gulsuayan iPhone 11 al derim 1 yıldır kullanıyorum ve iphonenin bu zamana kadar kullandığım bütün serilerinden de memnun kaldım apple’den şaşılmaz
cihandurumerve Xiaomi asla önermem. 6 ay önce aldım sıfır, redmi note 10 pro. Beş para etmez baştan aşağı arızalı. Gittim iPhone aldım sonra. Para kolay kazanılmıyor bence biraz fazla verin temiz olsun
Gzm23 cihandurumerve kesinlikle biraz daha birikim yapıp iPhone almaya çalışcam en azından güxel telefon
Gzm23 Mysaa iPhone bende çok istiyorum ama çok pahallı şu an zor olmazsa biraz daha birikim yapıp öyle alayım en azından iPhone nln dayanıklı olduğunu biliyorum
Mysaa Gzm23 ben 6 eşim 7 senedir kullanıyor valla daha öksürmedi bile öyle söylim 😊 yenisini alana kadar insallah devam üstüne 6 model daha çıktı ama umut işte 😂😂
gulsuayan Gzm23 bu devirde ne ucuz ki bacım en azından uzun ömürlü hiçbir şey olmadan 4 sene götürür seni
Gzm23 Mysaa oha baya dayanmış benlm şu an ki telefonum VENÜS o da çok dayanıklı 5 yıl oldu hala aynı tek sorun şarj çabuk bitiyor aldığım ilk zamanda öyleydi benim için şarj, kamera ve hafıza durumu çok önemli iPhone de şarj sorunu var sadece ama işte pahallı
Gzm23 Tontikannesi xiaomi ve oppo yarış halinde biri o iyi diğeri o iyi diyor ikisini de kullanmadım daha önce hiç bilmiyorum hangisi iyidir