Ozlemmpapatyaa kızlar vajina ağrım var ve bebek aşağıya baskı yapıyor haraketleriyle ciş yerimi sızlatıyor bu normal mi yoksa doktora mı gitmeliyim 😭😭😭
Halide_70 Ozlemmpapatyaa bana sorarsanız uzanıp dinlenin birkaç saat. Aynı haftadayız ikiz bekliyorum ben de. 10-15 dakika ayakta dursam tüm gün aşağıda baskı hissediyorum. Bebeklerimin ikisi de aşağı dönmüş durumda çünkü.
KubraAydin Ozlemmpapatyaa Bende de 35. Haftada başladı bazen yürütmüyor bile sürekli idrara çıkıyorum ve zor yapıyorum bebek baskısından dolayı doktorum normal demişti
Suheylamum Bende de var aynı durum sanki bebegin bir tarafı vajinadan çıkacak☺ gibi birde adet sancısı gibi ağrılar olmaya başladı b3nde çok korkuyorum erkenden doğacak diye
Suheylamum Ozlemmpapatyaa Sabah ben hastaneye geldim yarış verdi canim iğne serum agrım geçti bu gece yatıcam
Zeynep0806 Ozlemmpapatyaa bebek ters olduğunda yani ayak aşagıda olduğunda normalmiş bu 33. Haftada bende de oluyor bebeğim ters
Selindora Ozlemmpapatyaa ben 24 haftamdayım bazen ayağımı neresi bilmiyorum idrar keseme bir vuruyor altıma kaçırcam zannediyorum😁.Normal herhalde. Daha büyüyünce ne yapıcaz bakalım .