mucizegebelik6 çok teşekkür ederim şekerim, valla kovitle bi ilgisi yoktur diye düşünüyorum benimde belli olmuyor bi kasıklarımda bi midemde, değişiyo yani, karantinamın ilk günü gitmiştim bebiş gayet iyiydi nstye felan taktılar sancım da çıkmadı bende bişey olucak diye çok korkmuştum ama korkmayalım inşallah bi an önce atlatalım, bende grip var, boğaz ağrısı, koku alma duyusu yok maalesef, halsizlik var, ilk iki gün ateşlenme vardı, bende iki aşımı oldum ama ona rağmen ağır atlattım şükür bugün biraz daha iyiye gidiyorum