Nryozr4 Merhaba kızlar Hamilelikten dolayı vajinal kaşıntı ve yanma problemim vardı. Doktor fitil verdi kullandım ama şuan peynir kesiği şeklinde akıntım oluyor. Başına gelen bilen varsa neden böyle oluyor acaba ?
kuzeyinannesi_ Nryozr4 Fitilden dolayı olabilir canım bende kullandım bende de aynı oldu fitilin kalan tortuları geliyordur
umayben Nryozr4 ben progestan kullanırken peynir kesiği akıntım her gün oluyordu bir de gebeliğin başların oluyordu sanırım o akıntı kokulu olduğu zaman mantar oluyor ama kokusuzsa gebelikte normal diye biliyorum siz yine de gözükün doktora içiniz ferah olsun
Nryozr4 kuzeyinannesi_ 2 gün oldu hala aynı devam ediyor artmaya başladı hatta o akıntı 3 gün arayla kullan dedi. İsmi gyno-lomexın diye.
CansuH Nryozr4 bende de aynisi oldu peynirimsi bi sey gekiyodu ve cok kotu kokuyodu kasintidan uyuyamiyodum Vagisan diye bir ilac var almanyada doktor onerdi fitil ve krem ikilisi 3 gun kullandim geçmedi 2 3 gun daha devam etti sonra gecti ilac etkisini biraz yavas gosteriyor sanirim 😊😊
Eslem_1 Nryozr4 genelde soğuklarda oluyordu bana şimdi 20. Haftamdayım nerdeyse 2 haftadır hiç olmuyor hiçbir şey kullanmadım kaşıntım ağrım yoktu o yüzden kimyasal bişey kullanmak istemedim şimdilik yok kaşıntı ağrı vs varsa tabi doktorunuza danışın
Nryozr4 Eslem_1 bende sürekli kaşıntı ve akıntı oluyordu kokulu olduğu zamanlar bile oldu. Gebelikle artınca doktor fitil verdi kullandım ama bu şekilde akıntı olunca ama yan etkisi mi diye düşündüm normal demekki.
Eslem_1 Nryozr4 normal canım akıntılar vs ama kaşıntı rahatsız eder tabi o kadar kaşınsa belki bende fitil kullanırdım ama ben duşta bile artık genital bölgeleri sadece saf suyla temizliyorum kimsyasal bir şey değdirmiyorum florası iyice bozulmasın diye