Aynı durumda olduğumuz iÇin sizi anlıyorum kalbinizi Allah’a emanet edin lütfen inançlı biri misiniz bilmiyorum ancak bebeği veren de Allah vermeyen de Allah sağlıklı bebek tutunur sağlıksız tutunmaz diyorlar rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin bize. Ben de 6. Haftadayım kese görünüyor embriyo yok ve 10 gün sonra kürtaja gel dedi devlet hastanesi doktoru çok ağladım ancak bekleyeceğim dua ediyorum sana da dua ederim