N_s_r_n Korona olduğumu öğrendim sadece öksürük var 2 tane biontech aşım var acildeki doktor 1000 lik antibiyotikle parol vermiş almadım sadece gece yatmadan önce 1 tane parol içerim diye düşünüyorum siz nasıl geçirdiniz