Kızlar bugün sonucum çıktı testi devlet hastanesinde verdim beni orda kadın doğuma yönlendiler yarın gel alttan muayene yapılacak gebelik takibi yapılacak dediler. Ama ben kendi doktoruma gideceğim bi sorun var mı diye normalde özele gidiyorum. Alttan muayeneye gerek var mı? Bugüne kadar hiç yapmadı acaba covid olunca mı yapıyorlar aynı durumda olan var mı?