Nurrr499 Hanımlar bugün full kustum su içsem kusuyorum daha öncesinde böyle değildim 12. haftadayım elhamdülillah ama bugün ne yesem ne içsem anında kusuyorum ne yapmam gerekiyor önerdiğiniz bir şey var mı lütfen yardımcı olun
Mrvmrtglc Nurrr499 prilam kullandım öyle geçiyordu mide bulantılarım. Doktor bi zararı yok demişti aşırı ise sen de doktora sorabilirsin
Tansum Nurrr499 limonlu şeyler ye ben mesela turp yiyordum bol Limon sıkıp iyi geliyordu az da olsa :( tuzlu kraker felan
Seher924 4 hafta 5 günlük hamileyim beta değerim 924,8 çıktı sizin bu haftalarda beta değeriniz ne kadardı biraz kanamamda var düşük olmaması için ne yapmalıyım YARDIMICI OLUR MUSUNUZ ?
Yildizparlak Seher924 canım öncelikle betaya.takilma.kisiden kişiye değişkenlik gosterir.ama önemli olan 48-72 saat içerisinde en az 2 kati artması gerekli bu önemli bir kere baktır 2 kati olmuşsa sıkıntı yapma bir daha bakma.bile strese girersin kanama için genelde progestan 200 mg fitil veriliyor düşüğü önlemek maksatlı ama sen doktoruna danış bir an önce doktorunla görüş canım
Seher924 Yildizparlak Bu gün doktordan geldin zaten dün de hastanedeydim düşük için iğne kulandım ilaç da yazıldı 2 tane bana zaten inşallah bir şey olmaz sağ Salim kucağıma alırım çocuğumu ilk olduğu için bi deneyimimde olmadığı için buraya yazim dedim teşekür ederim yinede
-anne-oluyorum- Serum canım ben de dün öyle oldum mahvoldum resmen su içsem çıkardım mide bulantısı için serum takındım verdiği rahatlıkla serum bitene kadar uyumuşum sonra kendime geldim çok şükür kendine işkence etme git bir an önce
Nurrr499 Hanımlar klinige gidip bi serum bide parol verdiler kemdime geldim midem düzeldi elhamdülillah sanırım üşüttüğüm için bu duruma geldim ama hergün kusam annelere bi kere daha güç diledim hepimize hayırlı ve dogru zamanda kolay dogumlar diliyorum rabbim yardımcımız olsun
Tiredmother Nurrr499 prilam ilaç al hemen kendine eziyet etme bende öyleydim resmen sihirli o ilaç direk çözüyo