Merhabalar ,
sabah bir korkuyla kendimi hastaneye attım ortada hiç birşey yokken gayet guzel bı sekilde eşimi işine uğurladim kahvaltımı hazırladım.. kırmızı leke geldi ödüm patladı birşey oldu diye… Doktoruma gittim hemen hastsne çok yakın evime sukur ki vakti ultrasoa olsun alttan muayene olsun bir sorun göremedi.. bebek eşiyle alakalı bir durum dedi.. düşük riski de ya da erken doğum riski de yok dedi tedbir amaçlı 3 saat gözetim altında tuttular bu süreçte serum iğne ve fitil verildi.. kanama devam etmeyince eve gönderdiler.. olursa yeniden gel dedi doktor..
Sanırım bebek çıkmak için yol arıyor artık 32. Haftadayim bu ara da..