Bende 29+2 yim bugün eşimle alışverişe çıktık poşet taşıdım bi de 5km falan yürüdüm belimde aşırı ağrı oldu ve kasıklarimda regl ağrısı gibi bi ağrı var aynı sizin gibi neden böyle oluyor ki çok korkuyorum erken doğum olcak diye dinleniyorum ama kasık ağrım devam ediyor hala 😢