Sizlerde yemek yedikten sonra heran patlıcak bomba gibimi oluyorsunuz yoksa sadece bendemi böyle oluyor 😁🙈
Çok asirida yemek yemiyorum ama karnım bir geriliyor bir büyüyor ne nefes alabiliyorum ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum🤭 ve daha 24. Haftamizdayiz son haftalarda olan annişler sizler nasıl hareket ediyorsunuz Allah aşkına tüyo verin bize simdiden😄👍