Bir_gebe özellikle alt, ast ve alp değerleri önemli canım. Eğer yok dediyse için rahat olsun, bende alp baya yüksek ona rağmen net olarak kolestaz var diyemiyor daha doğrusu kolestaz ama aciliyeti olan bir durum yok diyebilirim dedi. Karaciğer enzimleri eğer cok yükselmişse o zaman acil müdahale ediyoruz dedi. Ben 35. Haftadayım ciğer geliştirici vurdu, sancım çıktı nst’de düzensiz ama. Her türlü erken gelme ihtimaline karşı iğne oldum bebişin keyfine göre gelmesini bekliyoruz artık