Durubebegim evet benimkide atak hastasında şu anda, diğer iki çocukta atak nedir bilmezdim, şimdi bunda öğrendim ve bebeğim şu anda atakta görünüyor cidden aşırı yaramaz oldu, elden ayaktan düşürüyor bizi, benimki de memeyi zorla emiyor, müzik felan açıyorum öyle, bide elektrikli pompa ile sağım yapıyorum günde 2 defa çıkanı da bebeğe içiriyorum, gece mama veriyorum bazen içiyor bazen içmiyor