Arkadaslar 4 şubatta covid testim pozitif çıktı tat koku alamiyorum ozamandan beri hatta yumurta tavuk gibi seylerden zehir gibi bi tat aliyorm mide bulandirici bebegimin gelismesi icin beslenmem lazım yerken gozumden yaşlar geliyor iskence gibi nasil ustesinden gelicem ne olur yardim edin basina gelen varmiii