Sadriye35 Kızlar iki üç gündür alt karında vajinaya doğru ağrı hissediyorum böyle ağrı yaşayan var mı normal mi sizce
nmtock41 Sadriye35 Siner bende 19+5 deyim sanki adet sancısı gibi sancım oluyor benim doktorumda normal dedi adet dönemi yaklaştıkça beden bu şekilde tepki verirmiş , ya bende şeyi merak ettim sağlık ocağında ultrason vs oluyor mu kalp atışlarını nasıl dinleyeceğiz ki
Siner Sadriye35 ben şuan 18 haftalığım. Geçen hafta kontrolüm vardı. Doktora gösterdim sürekli ağrıyo dedim alt karnımı. Normal dedi. Dayanılmicak bi ağrı değilse normal diyolar genelde. Benim de ara ara oluyo alt karnımda ağrı. Eğer dayanılmicak gibiyse yine de bir doktora gidin içiniz rahat eder
Sadriye35 Siner çarşamba günü kontrolum var diye bekleyeyim dedim ama içime de kurt düştü dayanilmicak gibi değil ama ara ara olyo korkyorum
Siner Sadriye35 ben de geçen hafta karantinadaydım. İkinci gebeliğim olmasına rağmen hareketlerini de hissetmiyorum hala. Oyüzden yarın bir gidip sağlık ocağında kalp atışı var mı diye dinlemek istiyorum. Vaktiniz varsa siz de yarın bir sağlık ocağına uğrayıp kalp atışlarını dinleyebilirsiniz. İçiniz rahatlar enazından
Sadriye35 Siner sağlık ocağında kalp atışı dinlendiğini bilmiyordum ultrason cihazı yokki sağlık ocaklarinda
Seher924 4 hafta 5 günlük hamileyim beta değerim 924,8 çıktı sizin bu haftalarda beta değeriniz ne kadardı biraz kanamamda var düşük olmaması için ne yapmalıyım YARDIMICI OLUR MUSUNUZ ?
Sadriye35 Seher924 değeriniz iyi çıkmış benim de 6 haftalikken 1000 den büyük çıkmıştı kanamaniz varsa hemen doktora gidin ben de ilk 3 ayı kanamalarla geçirdim bi sürü iğne serum falan oldum hala da progestan fitil kullaniyorum ihmal etmeyin hemen doktora gidin onun dışında da sürekli istirat edin kalkmayın tuvalet yemek dışında bol bol su için
esrashnn Seher924 canım o yerleşme kanaması da olabilir yani kesin bişey bilmeden yorum yapmak saçma olur ama kendi kendine yapabileceğin tek şey dinlenmek olur ilk önce doktoruna görünmelisin ihmal etmeden gerekirse ilaç verir
esrashnn Sadriye35 stetoskopla dinliyorlar sanırım belli büyüklüğe ulaşınca yani ama ağrın normaldir diye düşünüyorum bende yaşadım 23. Haftaya geldim hala aynı ağrılar oluyor ama rahim büyüdükçe ağrı olurmuş ben düşük tehlikesi de geçirmiştim o zaman hemşire eğer ağrın uzun sürer ve dayanılmayacak gibi olursa endişelen sadece demişti tabi içinizin rahat etmesi için sizde doktorunuza görünün..
Siner Sadriye35 ultrasonda değil. Sadece bebeğin kalp atışını duydukları bi cihaz var. Doplör mü öyle birşey ismi. İlk gebeliğimde de endişelndikçe gidiyordum kalp atışını dinlemek için. Oradaki ebe anlayışlı sağolsun. Panik olma istediğin zaman gel diyo gidince. Siz de gidin geri döndüreceklerini sanmıyorum ama cihaz eski olursa 20 haftadan sonra duyulabiliyor. Benimkini 15 hastalıkken duymuştu cihaz yeni sanırım ama var sağlık ocağında cihaz bana güvenebilirsiniz😊
Seher924 Sadriye35 Benim de doktorum beta değeri düşük diyor normal de en düşük 6000 bin olması lazımış O yüzden düşük tehlikem çom yüksek iğne de vurdular ayreten 2 tane de ilaç yazdılar
Sadriye35 esrashnn evet canım doktora gitcem çarşamba günü ama şuan içim biraz rahat etsin diye yazmak istedim teşekkür ederim bilgi verdiğin için umarım kötü bisey yoktur
Seher924 esrashnn İlaç verdi 2 tane bi porogestan bi tane de bebek geçmişimi için verdi suya katıyorsun eriyor ondan sonra içiyorsun evet düşük için bi tane de iğne vuruldum