Kahramanjale Arkadaşlar merhaba ya ben 6 haftalık hamileyim ve aşırı derece arada adet sancısı gibi sancım oluyo normal mi sizce ?
Dlanoglr Rbtnc Kahramanjale Doğru arkadaşlar çok normal yerleşme diyorlar buna bu benim 2. Gebeliğim ve çok normal adet tarihinize yakın olduğu için de bu sancıyı çekebilirsiniz yine normal ve kanama olmadığı sürece bir sıkıntı olmuyor ben de şuan 6+2 ilk zaman çok oldu böyle ama şuan yok
Rbtnc Dlanoglr bnim kahve lekelenme oldu malesf ama progestan verdi o çok kötü yaptı kullanamıyorum 😒😒 eğer tekrar olursa iğne şeklini verdi onu olcam
Kahramanjale Dlanoglr benimde 2. Gebeliğim ilkini hatırlamıyorum 🙃 kanamam yok şükür ama sancı oluyo oda geçer herhalde… hepinize çok teşekkür ederim cvp verdiğiniz için 🌹
Seher924 4 hafta 5 günlük hamileyim beta değerim 924,8 çıktı sizin bu haftalarda beta değeriniz ne kadardı biraz kanamamda var düşük olmaması için ne yapmalıyım YARDIMICI OLUR MUSUNUZ ?
Rbtnc Seher924 cnm döllenmeye göre değişiyor beta değeri kimse ile kıyaskanmıyor bence o yüzden kimseye göre şekil alma moralini de bozma Dr git en kısa zamanda belki adet te yakın ilişki olmuştur o yüzden üstüne görüyırsundur yada düşük riski varsa progestan ilaç başlar
Kahramanjale Seher924 kanaman varsa doktora git bı baksın . Beta değer değişiyor bende 2 hafta önce baktım 954 idi ama şimdi bakmadım.
Seher924 Rbtnc O ilacı kulanıyorum zaten düşük için de iğne vuruldum doktorum değerin düşük dedi zaten canım inşallah sağ Salim Allah kucağıma almayı nasip eder