@adaa09 ben şuan 9. Haftamdayım 2 haftadır hem iğne hemde progestan kullanıyorum fakat şöyle bişey geldi başıma ,
Ben kanamam olduğu İçin gittim doktora bana haftada 1 vurulmam gereken 2 adet iğne verdi bide fitil progestan tabi
Sonra ben ilk iğne vuruldum ertesi gün aşırı kanamam oldu ve parça parça geldi hemen tabi acilden doktora gittik baktı bebek yaşıyor düşük değil dedi kalp atışları da vardı düşen kan pıhtısıymış dedi bu arada sadece lavabo ihityiacu içim kalkıyorum yatıyorum hep neyse sonra benim içim rahat geldim 3 güne kanamam bitti aşırı sevindim fitile devam ettim sonra iğne günüm geldi yine vuruldum bi baktım ertesi gün yani Bugün aşırı kanamam başladı ve yine parça düşürüyorum cumartesi günü de randevum var doktorda yarın hemen arıcam doktorumu sabahtan acaba başına böyle bişey gelen var mı ?