Bhr21 hiç üzülme canım. Benim yengemin de öyleydi yarısını kapatmıştı. Bolca dinlen ağır iş yapma dedi doktoru. Normal doğum olmaz dedi. Hatta sezaryen bile riskli kanaman fazla olabilir dedi. Bütün ay stres yaşadı işte düşünmekten. Ama yengem hiç duramazdı. Sürekli temizlik falan yapardı. Cam silmişliği bile var. Neyse makat gelişti çocuk. 37. Haftada baş aşağı dönmüş. 38küsürlerde sancısı geldi hastaneye yattı. Sancılarla beraber plasenta yukarı çıkmış ve sağlıklı normal bi doğum gerçekleşti. Yani demem o ki, Rabbim ne yazdıysa o olur. İmkansız diye bir şey yoktur 🤲🏻🌸