Kızlar bugün Kahverengi akıntım oldu doktora gittim kese 13 mm dedi ilaç yazdı gönderdi ne bebek var be başka bişey demedi. Beş haftalıkla uyumlu dedi. E bu ne demek ? Bebeği gördü mü? Birde kesenin içinde sanki böyle İNCE BİR ÇİZGİ var bu ne bebek mi? Sizde de böyle bişey oldu mu? Keseye göre mi hafta belirlenir bebeğe göre mi