Gulsahmdn1 Merhaba anneler 💕 15 + 2 günlük gebeyim idrar kaçırmaya başladım bugün normal mi ? Yoksa üşüdüm ondan mi ?
Emirin_annesi98 Gulsahmdn1 normal herhalde bende 27 haftalık oldum bende bir kaç hafta dir kaçırıyorum 🤦
Meri3220 Gulsahmdn1 25 haftalık oldum bir haftadır yok şimdilik onun öncesinde 22 23 24 haftada epey sıkıntı çektim bende normal canım
Papatyam63 Gulsahmdn1 bende 34+4 günlük olduk. Öksürüyorum idrarım kaçıyor hapşiriyorum yine kendimi tutamıyorum
deryas34 Gulsahmdn1 bu sorun başımın belası oldu artık bende sıkıldım bu durumdan birde namaz kılıyorum sürekli kilot değiştirmek zorunda kalıyorum bıktım artık valla 😅 28+5 iz bu arada
Gulsahmdn1 Meri3220 Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ☺️ inşaallah benim de normaldir daha erken olduğunu düşünmüstum ben aslında kendim için
Yonca54 Ben dün akşam gülme krizine girdim ve altıma kaçırdım😄😄 çok komikti ama hahahahahh 2 nci kez yaşıyorum 28 haftatayim.bende
Meri3220 Gulsahmdn1 amin inşallah canım benim cümlemiz. Yok ya normal bebek baskı yapıyorsa olabilir yani
Gulsahmdn1 deryas34 Maşallah Allah yardımcınız olsun ☺️ sonunu düşününce o mutluluğa değer herşey yapacak birşey yok 😅