Gamze251 Herkese merhaba burda çok yeniyim. 8 haftalık gebeyim (tüp bebekle). Bugun cok belim agrimaya basladi. Bebekler ikiz hafta sonu kalp atışlarını dinledik. Sizce bu bel ağrısı normal mi🤔