Esinnnasel Çok şükür 🙌 kızlar ağda yaptırmayı düşünüyorum geç olmadan hazır olmak için sizce ne zaman yaptırayım
Ece003 Esinnnasel bu gün çatı muaynem vardı yaptırdım 2 senedir jilet kullanıyordum bu 2. Ağdam artık acımıyor hiç
Pptya Esinnnasel doğum öncesi için yaptıracaksanız 1 buçuk hafta fln daha bekleyin derim bende 33 de gittim 37 de tekrar gideceğim kas biyik ağda hepsini bı anda halledeceğim
minikbebegim19 Esinnnasel Bnde bugün ağda aldım bacaklarıma yapıcam sadece ağdayı. Alta da jilet yapıcam mecbur ağda değmedi kimseye de yaptıramam ağda 37 de alttan muayene var. 36 dayım