Beyzan738 Alshdksb ben fakülteye gidicem orda da doğumum olcak allah izin verirse.. Ama mehmet ak doktoru oneririm sehir hastanesinde de
2cocuk1anne45 Beybiik randevu nasıl alıyorsunuz Allah aşkına ben nevsehir de oturuyorum 37 haftalık oldum hala şehir hastanesi randevu alamadım orda dogum yapmak istiyorum ama malesef daha hastaneye gidemedim bile yaa. En az. 1 2 defa gitmek gerekıyormuş sanırım
Alshdksb Beyzan738 hmm fakültede bende ikili testimi yaptırmıştım doktordan memnun kaldım fakat çok fazla sıra bekliyosun o yüzden oraya devam edemedim 😔
Gsvm38 2cocuk1anne45 sabah erken gidersen sırada alınıyo galiba yinede hastaneyi arayıp bi sorun isterseniz