Mucizeveannesi koruyucu yelekleri olmadan asla orda çekim yapılamaz lütfen hastaneyi şikayet edin lütfen.
Kaç haftalık gebesiniz ve kurşun yelek olmadan sakın çektirmeyin.
X ışını karın bölgenize gelmeyeceği için korkmayın hatta parmağınızı koyduğunuz zaman vucudunuzu statiften olabildiğinde geride tutun öyle çektirin.
Zaten yeni makineler çekim dozlarını olabildiğince düşük tutuyor makine eski bile olsa bizler el ayak gibi eklemleri çekerken olabildiğince dozu düşürüp çekiyoruz ☺️