Sevgi02020 canım bende akut sinizut geçiriyorum . 15gundur yediğim serumlar hak gettire . 4gundur sabah akşam antibiyotik iğneler . İğneler bitti şimdi antibiyotik hapa baslayacaz . 15gundur aralıksız baş ağrısı çekiyorum. 1 kutu parol bitirdim va hala baş agrisi . Dayanacak gücüm kalmadı sabırediyorum sadece . Bende 29 haftaligim . Allah yardımcımız olsun .