Beyzan738 Zelaldua ne guzel kiz iste kipir kipir😁ya benimki 33 haftalik cok hareketli degil geceleri yattigim zaman biraz daha hareketli
Efraimmm Zelaldua bende 34haftayim ama hareketleri canmi acitiyo artık aşağıya vurduğu için belki hıçkırık tutmuştur annesi korkma
Zelaldua Beyzan738 güzel de işte bugün tek böyle acayip oldu bi garip diğer günler tembelin tekiydi kız
Zelaldua Efraimmm valla ruh halim kalmadı artık sonlara geldikçe insan bi acaba mı diyor yazdıklarınızı okumak rahatlattı teşekkürler
Zelaldua Efraimmm bende öyle düşündüm hıçkırık belirli aynı ritimle vuruyor gibi hissettiriyor değil mi sizde de öyle mi ve rahmime bazen çok fena baskı yapıyor bazen çıkacak ordan sanıyorum
Efraimmm Zelaldua evet doğru hickiriktan bende de bazen korku oluyo hatta bende post acicam demiştim sonra doktora sorduğum zmn hıçkırık dedi rahatladım ama suan düzensiz bir şekilde kendini sertlestirur duruyor